Kontakt
Monika Bartoszak
Dyrektor Biura Zarządu i Komunikacji
gsm: +48 510 183 993
e-mail: Monika.Bartoszak@lug.com.pl
2016
Raport roczny
Grupy Kapitałowej LUG S.A.
Dyrektor Biura Zarządu i Komunikacji
gsm: +48 510 183 993
e-mail: Monika.Bartoszak@lug.com.pl
Perspektywa rozwoju rynku oświetlenia do 2026 r.
Oświetlenie uliczne do 2026
Udział LED w rynku oświetleniowym.
80 mld USD w 2016 roku
+18% R/R 2016/2017 rok
Globalny rynek oświetleniowy (źródło: LED Global LED lighting market to reach US $25.7 billion in 2015” LEDinside, 4.12.2014r.)
19%
całkowite zużycie energii energii elektrycznej na cele oświetleniowe na świecie
Cel strategii "Europa 2020" 20% wyższa efektywność energetyczna do 2020 r.
Wzrost populacji
Rozwój nowych technologii
Wzrost urbanizacji
Wzrost wartości rynku LED
Starzenie instalacji oświetleniowych
Zmiany klimatyczne
W LUG wszyscy jesteśmy pasjonatami. Idee zamknięte w Strategii Grupy Kapitałowej LUG S.A. stanowią sedno tego kim jesteśmy.
Strategia 2017-2022 (wkrótce dostępne)Link otwiera się w nowym oknieW 2016 roku firma sprzedawała swoje produkty do 67państw
Przedstawicielstwa: Berlin, Londyn, Paryż, Dubaj, Sao Paulo
Ofertę firmy stanowi pełna gama rozwiązań dedykowanych do oświetlenia wnętrz budynków i terenów zewnętrznych dla zastosowań komercyjnych, przemysłowych i architektonicznych. Asortyment obejmuje obecnie grupę ponad 600 różnorodnych rodzajów opraw oświetleniowych.
Portfolio firmy stanowią 3 marki produktowe.
Światło kształtuje warunki pracy i życia. Ma wpływ na emocje, nastroje, postrzeganie i wydajność. Może stymulować i inspirować, stąd właściwie dobrane oświetlenie jest kluczowym czynnikiem.“
Produkty marki LUG to rozwiązania oświetleniowe dla każdego typu obiektu. Powstają dzięki synergii innowacyjności, funkcjonalności, energooszczędności i designu. Dzięki rozwiniętej sekcji customizacji standardowe wersje wysokiej jakości produktów oświetleniowych mogą zostać dostosowane do unikalnych potrzeb klientów. Własne możliwości produkcji źródeł światła LED pozwalają na nietypowe rozwiązania w oparciu o tę energooszczędną technologię.
marka LUGLink otwiera się w nowym oknieFLASH DQ to marka ekskluzywnych opraw prezentujących unikalne, nowoczesne podejście do opraw oświetleniowych, wyrażane nie tylko wyjątkowym wzornictwem, ale również wykorzystaniem nietypowych tworzyw do realizacji śmiałych projektów. Technologia wykorzystana w oprawach LED oparta jest na najnowszych osiągnięciach Departamentu Badań i Rozwoju LUG, gdzie stale udoskonalane są produkowane przez LUG źródła światła LED.
marka Flash DQLink otwiera się w nowym oknieLUGBOX to linia opraw, w której połączono prostotę montażu, doskonałe parametry świetlne oraz bezkonkurencyjną cenę. LUGBOX to najlepszy zamiennik dla tradycyjnych systemów oświetleniowych w różnego rodzaju obiektach komercyjnych i przemysłowych
LUGBOXLink otwiera się w nowym oknieGrupa Kapitałowa LUG S.A. przykłada dużą wagę do zapewnienia wszystkim akcjonariuszom swobodnego dostępu do informacji o Emitencie i poszanowania ich praw bez względu na wielkość posiadanego przez nich pakietu akcji.
W 2016 roku spółka LUG S.A. stosowała zbiór zasad „Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect” („DPSN”), obowiązujący dla spółek notowanych w Alternatywnym Systemie Obrotu warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych. W załączonym pliku znajdą Państwo pełen raport LUG S.A. o stosowaniu wskazanych zasad.
Ład korporacyjny (ang. corporate governance) jest zbiorem zasad postępowania zarówno dla organów spółek, ale także dla członków organów tych spółek - rady nadzorczej, zarządu oraz do akcjonariuszy.
Zasady ładu korporacyjnego odnoszą się do szeroko rozumianego zarządzania spółką.*
Spółki funkcjonujące w ramach Grupy Kapitałowej LUG S.A. aktywnie zarządzają ryzykiem w celu optymalizacji wszelkich procesów biznesowych zachodzących wewnątrz grupy oraz maksymalizacji jej wartości rynkowej.
Proces zarządzania ryzykiem opieramy na zasadzie ostrożności, która jest wspierana poprzez następujące elementy:
wdrażamy model zarządzania oparty o wspólne wartości dla całej organizacji, który bazuje na zasadach etyki i dobrych praktyk organizacji
stosujemy właściwe zapisy umowne regulujące współpracę z klientami, dostawcami i partnerami,
dbamy aby realizowane w organizacji procesy były oparte na najwyższych standardach bezpieczeństwa ludzi i procesów
realizujemy projekty dbając o realizację celów zgodną z przyjętymi ramami budżetowymi